Gerrard is a wanker

Madrid

Jag har knappt kommit innanför dörren till mitt hotell när Bruce the redhead ringer. Jag upplyser om att jag är i Madrid men han lyssnar inte, han är heligt förbannad över ryktena att Gerrard är på ingång.
-he´s always gonna be  a scouser for me
-he´s a bloody souless wanker, let real madrid have him.

och så fortsätter vi en stund, Ingen är glad över hans eventuella intåg till klubben, en del spelare är så färgade av sina lag att ingen i england är beredd att köpa han, Gerrard är en sån spelare.

Personligen har jag inget tillövers för Gerrard, han har ett hyffsat skott, men alltför ofta faller han ur matcherna, slår bort enkla pass och vägrar lämna mittcirkeln.
och han är en scouser, för röd för att jag ska tycka att det är en bra värvning. så jag instämmer med Bruce, låt Real ta han. På stamford kommer han aldrig bli hyllad.

Och vem vill ha en spelare som så sent som för 6 veckor sen bedyrade att hans hjärta föralltid  kommer vara i Liverpool.
Om titlarna uteblir kan bara en flytt till nästa lag fylla hans blodlösa hjärta.
så nej tack, byt gärna flyg på heathrow  på vägen till Real.

Kommentarer
Postat av: bostrom

Kan ju inte hålla med om din analys av Gerrards kompetens på plan, men det är oerhört skönt att en Blue inte vill ha honom till sitt lag. Heder! Måtte han flytta till Milan och förstöra karriären.

2005-07-06 @ 11:10:36
URL: http://bostrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0