-Låt dom gå, sjöng Sundström

Borta är minnet av tre män springande framför tjurar i pamplona,

Borta är killsnacket morgonen därpå och resan tillbaka till Madrid.

 

Borta är det sköna slängandet av resväskor i hallen och det heta mottagandet.

Borta är kajaksemsetern med Matide och dottern, kampandet på småöar med trangiakaffe och bröd bakat på en upponervänd wok.

borta är älskog så het som bara man kan ha när man återupptäcker varandra....

Borta borta

jag är kidnappad.
någon  har satt på mig kavaj och slips och bett mig  lösa  finasiella problem  i en miljö där egoism premieras.

Någon har slitit ut mitt hjärta och ersatt det med en räknemaskin

jag är död, jag är säker på det för när jag frågar mig själv i spegeln om jag är en älskande människa får jag inget svar.

Jag är en enhet.anonym och producerande  Ingen av de vägar jag ser leder ut från detta. Detta är ingen övning detta är en code red ,detta är livet, min enda giv som jag slösar just nu, Jag  hatar inget av det jag ser men jag kan inte gilla de bojor jag satt på mig och som håller mig fast och bidragande till BNPet

statusjakten är mitt alibi, min baneman  och min kvarn.

jag har så mycket att göra att jag inte har lekt med min dotter på hela dagen och när hon väckte mig med sina tänder runt min nästipp tackade jag gud att klockan inte var mer än 07.30.

 

ska detta kallas liv så lämnar jag in min avskedsansökan på
måndag. 

 


RSS 2.0