Ett öga blått och tänder halva

Korpfotboll
Lasse kallas in för att stärka det centrala mittfältet. Min roll är den defensiva, uppsamlaren och pådrivaren. Eftersom mina förebilder är D Wise och Essien så går det som går när talangen inte går hand i hand med viljan.
jag sprang rakt in i en annans fotbollssko och nu ser jag ut därefter. Ögat lila, kinderna svullna och två tänder skadade.
Vi vann matchen med 5-2, och jag gjorde ett mål och passade till tre så nog kan jag anses vara en förstärkning.
På hemmaplan gick det sämre, jag lämnade WO i diskusionen med min äkta maka.
på jobbet har de placerat mig på avbytarbänken tills mitt fejja ser kundvänligt ut igen.


Tänkte att jag skulle skriva något om chelsea, men jag befinner mig ärligt talat i det svarta hålet  som Bolton och Liverpoolmatchen lämnade efter sig. Jag hoppas Milan vinner med massor av mål.

andra saker som fått mig att dra på smilbanden dessa saker jag saxat på chelseaforum. 

FA announcement: Due to the relegation of Leeds Utd from the championship there will be a compulsory minutes laughing at all grounds

?Agent Wise...Agent Poyet...return to base...Mission accomplished."

( För er som inte vet är Leeds och Chelsea mkt bittra rivaler, Poyet och wise som tränar Leeds är gamla chelseaspelare.....)


RSS 2.0