Powernap

Egentligen  skriver jag detta inlägg för att se att det går att skriva från spanien. Vilket det mycket riktigt gör, det förra inlägget blev publicerat.

Mattis väckte mig, han hade inte kolla mailen. Han och Anders  satt på en uteservering och på rösten kunde man höra att han var på lyset. Jag tackar snäsigt att han just förstört min sömn,han skrattar och lägger på.

Rummet ligger  på solsidan, och värmen har förvandlat det till en subtropisk zon, jag svettas floder och den vila jag trodde att jag skulle få blev istället en orolig sömn med konstiga drömmar där Gerrard vägrar spela om jag finns i publiken.
Jag tror att det var ett meddelande från mitt undermedvetna att det är dags för mig att förnya mitt engelska medlemskap.

Om drömmen vore sann, skulle jag lösa säsongsbiljett...allt för att slippa se han spela i en blå tröja   på  Stamford bridge.


Jag kollar på klockan, snart är det möte. dags att hoppa in i duschen. Måtte affären avslutas ikväll.
I mina fantasier befinner jag mig redan  springande framför en tjur i ett morgonkallt Pamplona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0