Det sunda levernet och lite annat

                                                       1
Jag sprang vartenda steg av de förbannade  fem kilometerna. Min kropp protesterade redan efter tvåhundra,vid en kilometer var minkramp outhärdlig och vid sista backen hade jag blodsmak och hade spyan i halsen.
När jag kom hem var jag tvungen att skratta åt min egna  fysiska status och det dröjde 2 timmar kroppen börja fungera igen.

Så nu sitter jag här,med hemsk träningsvärk och planerar när jag ska springa nästa gång,men det här äringen viktväktarblogg så jag tänker inte tråka ut er med viktminskning eller tider, inte heller kommer jag att presentera recept på sund mat.


                                                       2

Min flickvän,sambo,livskamrat och kvinnan i mitt liv som är sydamerikansk höjde volymen på Tv idag när de spelade den svenska nationalsången på Tv och undrade varför inte jag kunde stämma in i sången..sånt är otroligt sött  tycker jag, men allvarligt just då  störde det mig  när jag åt knäckebröd.


                                                    3

Vad menas med när man fått besök av en unik person? Har en av Bonniers  litteratur agenter varit  inne på min blogg och väntar på att jag  eventuellt  i framtiden ska  skriva  något som går att publicera?
 

                                                    4

Till sist måste jag säga att jag är förvånad över den goda kvaliteten på en del av inläggen. Jagtrodde i minenfald att jag var rätt bra påatt uttrycka mig, med det kom på skam när jag
började läsa andras bloggar.



och nästa blogg kommer att dröja några dagar för den kommer att vara en reseskildring från England  så jag följde Chelsea´s  väg till Guldet.


och ni som kan lite, kommentera gärna och kom med konstruktiv kritk,skrivandet har legat i träda ett tag och jag är ringrostig.

Kommentarer
Postat av: vickywrite

Har också funderat på de unika besöken..kanske andra läsare som har registrerats på webblogg.se?

2005-06-06 @ 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0