Lycka i vaccumförpackning

På  hemmabion brukar jag ladda matcher där Chelsea spöar de röda djävlarna med 5-0, med lirare som babyLe Saux,finlirar- Poyet, pitbull-Wise, the rock Dessailly och Gianfranco  Zola i laget , bröderna Neville och Beckham skulle inte platsa i Giffarna sundvalll som de spelade denna matchen,just beckham slog bort passningar som den värsta Daniel andersson( ja just  det..spela-sidled-aldrig-framåt-anderson) men klimax når jag när domaren låter ett inlägg gå över till LeSaux för att beckham inte kunde kasta ett korrekt inkast.

så nu har ni säkert räknat ut att min mellansäsongsabstinens är ganska stor,  för just idag bestämde min kvinna sig för att kolla in Dam Em,jag hade ju iallafall tippat  menade hon så då kunde  vi tillsammans kolla på den

Hur det gick?
Min  sambo såg hur jag  led  och  kysste mig ömt i pausvilan för att jag låtit min mun vara stängd under större delen av halvleken och såg på mig ungefär som en  mor gör när hennes barn spelar upp skolpjäsen för första gången.

Nu ligger köttet på grillning, dottern sover och lördagsfilmen ligger på  vardagsrumsbordet.
det kommer bli en fin kväll det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0