Morgonstund med mollbergs

Livet är skönt just nu. efter att ha ordnat  min dotters morgonrutin och gett min sambo en välförtjänt sovmorgon smög jag upp och satte mig här med kaffe, bob dylans "slow train coming" och en sol som aldrig verkar vilja sluta att skina.

Jag har varken skola eller arbete idag så jag funderar på att dra ut min lilla familj på Utö. deras värdshus måste vara det underbaraste som finns i stockholm skärgård-Ni som varit där vet vad jag pratar om.
Jag blir lätt naturromatisk när jag bjuds på sådana här mornar, det känns så meningslöst att vara något annat än lycklig idag.



Kommentarer
Postat av: Milliecent

Gud så skönt det låter... själv sitter man här tvingad till en dag av arbete framför datorn. Well, jag hoppas att solen skiner lite även på mig under lunchen. Endast fyra timmar kvar... :-|

2005-06-13 @ 08:13:08
URL: http://milliecent.webblogg.se
Postat av: larstomlov

Ja. Det är sådana här dagar som folk måste mena när de pratar om livskvalitet.
Jag är en lycklig man idag ska du veta.En lycklig man i ett gott liv.

ha det gott...och har du inte varit på Utö så ta din sambo dit.

ps/ du skriver mycket bra /ds

2005-06-13 @ 09:02:39
Postat av: Milliecent

Utö säger du? Hur tar man sig dit och vad gör man där?

En tackar så mycket! :) Skrev väldigt mycket förr i tiden men har långa upphåll så jag tänkte att en blogg skulle vara som en morot och något som ligger och skaver lite på samvetet (som en ofärdig novell eller dikt) så att jag underhåller mitt skrivande.

Tyvärr måste man gå till den andres blogg för att kunna lämna meddelande. Hallå, gästbok någon? För det finns väl inte. Förvirrad.

2005-06-13 @ 15:10:13
URL: http://milliecent.webblogg.se
Postat av: Göran

Sitter hemma just nu och vill bara ha lite uppmärksamhet. Bra sida förresten.


MVH Goran

2005-09-01 @ 01:17:57
URL: http://forum.onecenter.com/goranslankar/
Postat av: Roger

Kul å läsa om allt.

MVH Roger

2005-12-11 @ 05:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0