Varför inte en lista ?

Jag var precis färdig med min förra blogg. Min sambo tyckte den var sådär, menade att jag kan bättre. Jag försökte förklara för henne att dagsformen är en färskvara och min blogg inte blev bättre beror det på att min dagsformen inte är bättre.
-Varför försöker du inte med  en lista, har man inget bättre  att skriva så kan man ju alltid lista saker  man gillar..och inte gillar.

-ja, varför inte, Svarade jag. Har ju inget bättre för mig.


Bästa Junimusik

Infidels-Bob Dylan

The devil´s blues- Robert johnson

Danzig4- Danzig

Undertow-Tool

Mary beats jane

Roots- Sepultura

Esperanza-Mano Chao
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INNELISTA                                                                     UTELISTA
 Lönevecka                                                                   Dam-EM i fotboll
Gin&Tonic                                                                    Handbollslandslaget efter Bengan
Grillfest                                                                        Golf med fredagsklubben
Baksmälla                                                                    Linda skugges bloggar
Min underbara dotter och hennes Mamma                                  Väntan på nästa säsong
Kall flädersaft
Doften av kaffe en solig morgon


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mattis hittade lite rester från min jag-tänker-bli-en-tshirts-designer-period.Han föll för t-shirten med Uffe Lundells öppna landskap omslag ( det med en naken man på en strand) och en text som löd
" Uffe är ett as " tryckt under. han gillar den mer än jag så han fck den.

MIn sambo ber mig för guds skull sluta skriva fler listor.

Inatt kollar vi på Bladerunner och tokäter chillicheesekulor

God natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0