Dåligt samvete

Arbete gör  ingen glad, massor arbete startar depressioner.
Jag tar ut ledan och agressionerna  på Matte O och den ambitiösa Valpen när vi sparrar på träningen efter jobbet.
Mina elaka krokar är välrikade och har gett  de båda  saftiga blåmärken och fläskläppar, ambitiösa valpen har klagat för Matte O om hur hårdhänt jag är.
Jag straffade honom med att en 3 ronders nästa träningen och höll ärligt inte inne på något slag.
börjar hysa förakt för detta ställe..mellannivåchefen vill förlänga men jag har sagt nej ömson svarat jakande, om matilde ber mig fortsätta till nästa somma så gör jag det, annars lämnar jag  stället den sista januari.

Och när min dotter inte längre kommer springande till mig när jag kommer innan för dörren hatar jag stället ännu mer. Det borde vara olagligt att stjäla så här mycket tid  av en människa. Jag får dåligt samvete och flyttar över ungen till oss i dubbelsängen och somnar p åstört, vaknar ur en drömlös sömn och gör mig iordning för nästa dags arbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0