Familjeliv

Jag känner mig som en övervintrad dinosaurie.
Blev grinig när maten inte var klar när jag kom hem, blev grinig för att maten inte var biff med löksås.( utan renskav me potatismos i tunnbrödsrulle)
Fortsatte att vara grinig när filmen Matile hade hyrt inte var kingom of heaven, sen grina jag över att dottern vale sin moders sällskap istället för mitt.
och för att vinet var fel, glassen hade fel smak, för att filmen inte var bra ,för att tvn visade skit och för att jag halkade och satte stortån rakt i badrumsgolvet efter vi badat.

hur än samhället har ordnat till sig med en kamp för jämlikhet mellan könen så är den kampen för ett idealsamhälle förgäves då evolutionen ordnat det så att varje nu levande man  aldrig passerar den trulige lille pojken då han är på dåligt humör.
med andra ord kan jag förstå att en del kvinnor blir tjatkärringar då de har en  grinig ungjävel på 33 att diskutera med....

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0