När Livet inte är ens bästa vän

Ibland känns det som om livet öppnar stupen på en och skiter rakt ner i det.
Broilerklubben har satt som mål att gå i hamn med samtliga höstens projekt innan denna månads slut.
GIvetvis med löfte om bonus.
Jagvill inte ha någon förbannad bonus. Jag vill ha ett liv.
Får jag det tillbaka ? och jag tänker iinte säga snälla för jag tänker kräva det tillbaka. jag ska maska som bara den, strimla dokument jag ser ligga obevakade. och på sparringen tänker jag se till att både fredde och Matte O får ta ut sjukdagar.
det är så det går när man står ivägen för livskraften. den kan inte besegras med av arbete, den gör revolt då. ni ska få se...

Imorrn ska ni få se.
nu måste jag jaga deadlinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0