O´ Mercy

Tompa har tagit taxi härifrån, nöjd med 0-0 mot Pool och ett spurs som var närmast segern. Själv kunde jag inte sluta beundra  jeremy  jenas , vilket  kap att få honom till talangfullt Spurs, men i dagsläget har han tagit ett steg uppåt när han lämnade det ständigt underpresterande Newcastle.
Chelsea vann sin match mot Sunderland  med 2-0 efter ett mål av  en av mina favoriter Geremi. Tipskupongen visar 11 rätt men jag har inte orkat kolla om det gav något.

Jag satte mig här  med ett stort glas Jura , Bob Dylans album o´mercy kröner denna natt med sin underbara lyrik.
Den tar mig tillbaka till den tiden då jag och matilde var nykära,  då vi på en smal madrass  lyssnade på   musiken med öppet fönster i en sommar som aldrig tycktes vilja ta slut.
Utanför kom och gick dagarna men vi brydde oss inte- Vi var varandras universum.vi  var här, nära och nakna och inget spelade egentligen någon roll.

Nu har vi dubbelsäng och tid och ligga kvar ( sundström ripoff Amors pilar )

Jag saknar min lilla familj så att det värker. 3 veckor i satans tjänst   för att sen komma hem till ett tomt  hem.
Det är lätt  att  bli såsig i hjärtat med whiskey, jetlag och nostalgimusik.
nu fattas bara regnet och blåsten för att  jag ska få mitt egna lassetomlov blues.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0