I satans tjänst

Är man som jag en framavlad kokong i satans tjänst måste man kunna leverera vilken dag som helst vilken tid som helst.
Pankov, det spetsnästa balten , flugornas herre på företaget  och legitimerad skitdemon ringde precis efter klockan slagit spöktimme(ja, när annars skulle en demon ringa ? ) och bad mig skicka en analys som jag redan skickat.
Jag bad honom fara, skita sig i näven,välta en siljabåt över sig och böja sig bakåt tillräckligt mycket så han kom åt att bita sig själv i baken, för var man så klent utrustad att inte dubbelkolla sina mail innan man låter fingrarna få diarré och löpa amok över telefonen-ja då förtjänar man inte ett behärskat bemötande.

Min dotter tyckte det var jätteroligt, så som straff har jag bandat den sista halvtimmens skrik och mailat till han. Imorgon ska jag sprida ut till alla på jobbet atti ukrainas ishockeylag egentligen är kvinnor i en testgrupp för steroider.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0