Pankovs dilemma

Pankov, terrordemonens kub är nästan intill min.
jag hörde han stöna igår när jag kom till arbetet, ett stön som fortsatte hela dagen.Mot eftermiddagen byttes stönet till djupa suckar och när han lämnade arbetet vid dagens slut så var det i frustration.

Idag kom han över till mig, bad mig om analysen jag skickat för tre dagar sen som backup sa han. men jag såg igenom allt det där. att han slarvat bort min analys var uppenbart.
med sammetsögon och  honungsröst förklarade jag för honom att analysen var skickad och han fick gå till koord för backup. någon han alldeles för tydligt visade att han inte ville göra och nu var suckarna och stönandet tillbaka.

sorry Pankov, du skulle inte ha ringt efter midnatt häromnatten, du skulle inte rubbat balansen mellan arbete och fritid och inte väcka den småbarnsfar som sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0