rapport från tisdagen

Satt och arbetade på laptopen och njöt av trådlöst bredband då det damp ner ett mail.
Någon vid namn Tullius D undrade följande.

Om du satt på deathrow och det nalkades din sista måltid. Vad skulle du äta?

Stekt fläsk och löksås. i massor. och mango,anjoupäron och en blåbärspannacotta.

Vilken historisk person skulle du vilja vara?
Paulus, inte för att han lämnade historiens största avtryck, utan för att han levde i Jesus närhet och jag själv gärna skulle velat bevittna hur en världsreligion föddes.

Vilken historisk person skulle du vilja träffa?
Sitting bull, running horse. E Zapata. H P Lovecraft, Sulla, Cleopatra och många många fler

Vilken historisk händelse skulle du velat bevittna?
Slaget vid narva 1700, uppförandet av den första gotiska kyrkan,slaget vid cannae. byggandet av rom. och mycket mer som int e ens ett väldigt förlängt liv skulle kunnat ordna.



frågorna blev efter denna ganska snåriga så att jag började undra om varför de ställdes.


Matte O och den ambitiösa valpen dök upp vid min kub idag och förklarade att Anette fått tjänsten som jag inte ville ha.
-Gott så.
Den ambitiösa valpen har förövrigt börjat undvika att sparra mot mig på boxingträningarna. han tyckte han fick nog när jag lämnade sprickor i tre revben.
-Gott så,
På arbtetet är han isolerad eftersom han uppvisat grova luckor kunnadet om den ryska marknaden. de kunde ha frågat mig så hade jag gett dem facit.


Matte O och jag har blivit ganska bra vänner med tanke på den omgivning vi har. tillsammans har vi bestämt oss för att springa stockholm marathon tillsammans. min tid på 10 km ligger påblygsamma 78min 43 sek. ha

Har inte kommenterat Chelseas förlust mot boro i helgen. men det var längesen en förlust kändes så skön.
kände igen lite av det gamla chelsea då man åkte till lag i norra england och fick oförklarligt mycket pisk.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0