Fat Cat & Beyond horizone

Det stod klart att när jag såg UEFAs ranking att det finns fler än ett sätt att tycka illa om chelsea utan att behöva säga något.
Rankingen skall baseras på prestationer 5 år bakåt i tiden, i chesleas fall. 5-4-2-1-1 plus fa cup vinst. 2 semifinaler i Champions leauge och 2 kvartsfinaler. det tycker man ju ska räcka, men enligt FIFA är liverpool bättre och givetvis Barcelona vars blygsamma resultat de sista 5 åren räckte till en andra plats. Är det ett sammanträffande att de 10 första lagen i rankingen alla tillhör G14? och är de så dålig apåatt räkna det bevisar de bara att deras system är skit.


Drogba sägs vilja lämna stamford. José Mourinho skötte det snygg, sökte inte upp Drogba i person utan kommenterade det som det silly season ´rykte det är. Vad är det med västarikanska spelare egentligen, de  har en tendens att hamna i klorna på dåliga agenter.


2a veckan av arbetslöshet förflöt lungt förbi. jag läste, hängde på glassbarer med min dotter och älskade på kvällen. Det här är livet.
Pengar har jag kvar, livet ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0