kajak

Det blev en kortare resa med kajaken i helgen, började torsdag och kom hem idag. Årets första kajaktur är den man grundar sina drömmar på. Igår kväll var jag säker på att jag skulle kunna klara en tur till åland, eller ta mig till Birka på en halvdag, det är sånt man drömmer om när våren börjar rycka i kroppen.

Att sova ute är så skönt, att vakna och koka dagens första kaffe är underbart.på eftermiddagen blev jag upplockad av en segelbåt som tyckte att min hurtighet var ett hån mot deras slappande.

Nu är jag hemma, för att jag lovade att vara hemma tidigt. min dotter är omedgörlig, vill att jag ska göra allt på en gång och gråter högt när jag inte kan det.
kompensation kallas det för.
Matilde är ute med sina småbarnsmammor...de ska på dags-spa och sen på middag.

Dagens låt
Letter to a bowieknife/ Calexico

Dagens vaddå

ishockeyvamivaddåvitogjudetförbannadeosguldet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0