Ljuva sånger

Chelsea until i die i´m chelsea until i´m die i know I am  I´m sure I am chelsea until i´m die.

Jag börjar drömma om att få stå på Upper harding i maj och sjunga "8 points and you fucked it up " I matchen mot united.
Det var inte mästarklass som gjorde att vi vann igår, det var Carvalho, det förbannade träbenet som smackade in 1-0 mot spurs i en match där alla gjorde sitt jobb och inte ett dugg mer.

Borde varit där, men det nya arbetet är inte lika liberalt mot att ge ledigt för fotbollsfanatier, därför  ligger Londonresorna i samma bägare som familjesemestern och behöver därför övervägas för att behålla husfriden intakt.

Det nya jobbet ja.
hälften av den kvinnnliga startelvan ser ut att skriva modebloggar på fritiden, för tiden på  arbetet spenderas i ett vildsint onanerande av olika klädmärken,
Jag är mer fri på detta jobb, och med det menar jag att det finns ingen mellannivåchef som sparkar neråt och det finns inga fasta arbetstider, du förväntas göra ditt jobb innan deadline. så man kan säga att min vardag består av  en oändlig räcka med 1-0 segrar.

det mest fotbollsrelaterade som hänt var följande.

I FIKARUMMET

UNG KVINNA 1 Men ronaldo är ju så snyyyyyyg...jag skulle inte sparka honom ur sängen.
UNG KVINNA 2 Nej, han är så läcker.
Lars Tomlov : Jag skulle inte nöja med att sparka honom ur sängen, jag skulle sparka han i havet där han skulle få flyta på en spegel...det är det enda den barnrumpan behöver...en spegel att flyta på för att vara nöjd.
UNG KVINNA 2 : Men erkänn, även som kille kan man ju tycka att han ser bra ut. Han är ju en riktig man.

Lars Tomlov : En riktig man rullar sig inte i gräset och vrider sig efteren tackling, speciellt inte när tacklingen hamnade en halvmeter vid sidan. Och vad är det för man som letar efter storbildsscreenen för att kolla håret?
Det där portugisiska pastasnöret är ett hån mot manligheten.

UNG KVINNA 1 : Antar att vi aldrig kommer att tycka samma sak om han.
 L T                    : Du har så rätt så.


det var det närmaste jag kommit fotbollen. 



dagens låt : Hard fucking/ Tenacious D

 

Kommentarer
Postat av: Hasse

Hehe

2007-04-14 @ 07:00:48
URL: http://www.konferens-guiden.se/Göteborg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0