Ett farväl

Vi har varit kompisar länge nu, du och jag. Så länge att att du blivit en del av min personlighet. Du var den första jag såg på morgonen och sista jag kramade och var jag utan dig så blev dagen inte densamma.

Men du är inte bra  för min hälsa. Färsk vetenskap har visat att oroväckande många får pancreacancer av dig, att du ger tarmproblem och skadar circulationen, höjer blodtrycket.
och dessa avigsidor gör det inte längre lönt att använda dig när du dessutom kostar lika mycket som en billig lunch.
Så farväl snus, hoppas vi kan skiljas som vänner. Jag kommer att sakna dig. Det är dags för mig att söka nya vägar utan dig.
En fri människa med denna last kan inte räknas som fri så jag måste tyvärr göra detta, jag tror du innerst inne förstår att du och dina släktingar i West virginia inte längre kan komma hem till mig.



farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0