Borde ha slutat

Jag borde ha slutat med bloggen förlängesen, inaktiverat kontot och gått vidare, jag är ju inte speciellt aktiv längre, men ett mail fick mig att ändra mig. Det var från någon osm hade prenumerat på mina inlägg."Tänka sig " tänkte jag där jag satt i soffan och inte gjorde något speciellt. Då ska jag skriva ett för dig Marie, bara för att du tänkt på mig.
Jag ska berätta vad jag gör nuförtiden.
Jag tjänar kapitalet, är nyseparerad, och när drömmar om ett friare liv. På mitt kontor finns det fortfarande karaktärer som förtjnar att beskrivas.
Mitt liv som ny-singel är inte kul. eller jo, att ha sitt ex( eller vad vi nu är ) som KK är som att titta på sitt favoritprogram.Man kan karaktärerna, vet handlingen, och replikerna kan man utantill men ändå kan man inte låta bli att sitta kvar.
Har inga andra kvinnor i mitt liv, de finns där men mot Matilde väger de lätt så det är inga problem.

Jag följer fortfarande Chelsea, så det kommer bloggen handla om lite.....

hm, ja, ni får se...kanske ni gillar mitt nygamla jag.

stay tune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0